TECHNICAL

SUPPORT

Για όλες τις αγορές συσκευών που έχουν πραγματοποιηθεί μέσω του επίσημου δικτύου καταστημάτων και πώλησης της Κ.Α. ΖΑΖΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.Β.Ε., παρέχουμε εξουσιοδοτημένο service.

Η διαδικασία αποστολής μιας συσκευής για service είναι απλή, γρήγορη, ασφαλής και διαθέσιμη προς τους πελάτες μας σε όλη την Ελλάδα.

technical-support-header-banner

Σε περίπτωση που η συσκευή σου παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα, πρώτα βεβαιώσου ότι έχεις ακολουθήσει πιστά τις οδηγίες χρήσης και ότι έχεις ανατρέξει στις σχετικές ενότητες υποστήριξης.

Εάν το πρόβλημα δεν επιλυθεί, τότε επικοινώνησε με το κατάστημα αγοράς της συσκευής σου για να δρομολογηθεί γρηγορότερα το αίτημά σου, ή με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης της εταιρείας μας συμπληρώνοντας την παρακάνω φόρμα

Συμπερίλαβε αντίγραφο της νόμιμης απόδειξης αγοράς του προϊόντος για να μπορέσουμε να σε εξυπηρετήσουμε άμεσα. Η αγορά θα πρέπει να έχει γίνει αποκλειστικά από εξουσιοδοτημένο κατάστημα εντός Ελλάδος.

Συμπλήρωσε την φόρμα σέρβις και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σου!

Η εταιρεία Κ.Α. ΖΑΖΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.Β.Ε. συλλέγει και επεξεργάζεται προσωπικά δεδομένα με την συναίνεση του αιτούντος και σεβόμενη τους ισχύοντες νόμους. Ανάτρεξε στην Πολιτική Απορρήτου για περισσότερες λεπτομέρειες.

(*) Υποχρεωτικό πεδίο

Άμεση και αξιόπιστη τεχνική υποστήριξη!

Παραλαβή

Αφού αξιολογήσουμε το αίτημα αποστολής συσκευής για σέρβις, επικοινωνούμε άμεσα με τον αποστολέα του μηνύματος. Μόλις παραλάβουμε την συσκευή, την καταχωρούμε στο σύστημά μας και μπαίνει σε σειρά προτεραιότητας.

Αξιολόγηση & Επισκευή

Οι ειδικοί του τμήματος σέρβις ελέγχουν την συσκευή και εντοπίζουν το πρόβλημα. Κατόπιν συνεννόησης, την επισκευάζουν ή αν κρίνεται θεμιτό, προτείνουν άλλες λύσεις.

Αποστολή

Μόλις επιβεβαιωθεί η άριστη λειτουργία της, η συσκευή επιστρέφεται στα χέρια σου!

Κάθε συσκευή είναι μοναδική!

faq.png

FAQs

Ακολούθησε τον σύνδεσμο και βρες απαντήσεις για κάθε σου ερώτημα!